zondag 11 oktober 2009

Hortensia nr.1

Het heeft even geduurd, maar ik heb eindelijk tijd gevonden om een nieuw berichtje te plaatsen. Ik mocht voor Karin van Hexchen Marie haar nieuwe E-book Hortensia vertalen. Ik heb gelijk ook even het patroon uitgeprobeerd. Ik vond het een erg leuk shirt om te naaien. Voor de 1ste heb ik maar één stofje gebruikt, maar voor dit patroon kun je ook erg goed kleine restjes gebruiken. Hier en hier kun je het patroon kopen. Je kunt het ook via de mail bij Karin / Hexchen Marie bestellen.
* *
Mijn 1ste Hortensia.
*
*

2 opmerkingen:

Karin zei

hi janny,

ich danke dir für die mühe, du hast das ganz klasse gemacht.
und deine hortensie ist so süß geworden. ein traum stöffchen.

viele liebe grüße karin

Jeannette zei

Ach ist die toll! Und so romantisch. Super!
GLG
Jeannette