dinsdag 17 november 2009

Award !

Ja, ook ik heb een Award gekregen en wel van vlijtige Lies / Boederie. Daarvoor hartelijk dank !
*
*
Er zijn wel een paar regels om deze award verbonden :
1. Plaats de award en het berichtje op je Blog.
Is reeds gedaan, een paar regels boven deze.
2. Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven.
Is inmiddels ook gebeurd, maar bij dezen nogmaals dank.
3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten.
1. Ik praat cq. vertel liever niet over mijzelf.
2. Ik ben wat te zwaar
3. en ga bij voorkeur niet op de foto,
3. ik maak foto's liever zelf.
5. In september ben ik begonnen met een opleiding verzorgende IG,
6. daardoor heb ik weinig tijd om te naaien
7. en nog minder tijd om te bloggen.
4. Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen
5. Plaats een link naar deze 7 bloggers
6 Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven !
Over punt 4, 5 en 6 wil ik het volgende zeggen :
Er zijn zoveel leuke blogs om te lezen en te volgen, kijk maar naar het lijstje rechts. Ik vind dat iedereen zo'n Award verdient en geef hem dus niet door aan 7 personen, maar aan iedereen die de moeite neemt om zo nu en dan iets op zijn of haar blog te schrijven. Iedereen bedankt !

Geen opmerkingen: