vrijdag 16 april 2010

Gewonnen!

Vorige week deed ik mee aan een leuke give-away van Applicatie-en-zo. Tot mijn grote verbazing heb ik de hoofdprijs gewonnen. Hieronder zie je wat voor moois ik vandaag allemaal in mijn brievenbus vond. Zelfs mijn 14jarige zoon was onder de indruk ! Hij zag meteen dat zijn naam er bij zat. Sandra, dank je wel voor dit prachtige pakket.
*
*
Al deze mooie fullcolor applicaties en veloursmotieven en nog heel veel meer kun je vinden in de webshop van Applicatie-en-zo.

4 opmerkingen:

geen zei

Ik ben blij dat het pakketje in de smaak valt, nogmaals gefeliciteerd !!

Nicole Claudia zei

Gefeliciteerd, hoor! Wat een prachtig give-away verrassingspakket!! Je begint je weekend goed!

Groetjes, Collie

Grietje zei

Wauw! Wat een give-away!
Gefeliciteerd met het prachtige pakket.

Juffrouw Tuttebel zei

Wat leuk, gefeliciteerd!!
Prachtig pakket het is alleen al leuk om naar te kijken.

Groetjes Arjanne