zondag 11 juli 2010

Oplossing P.I.F. kadootjes

Hieronder zie je de P.I.F. kadootjes die ik vorige week verstuurd heb. Het zijn zonnebrilzakjes. Het patroon vond ik op de blog van Miekks. Met het mooie weer van de afgelopen weken vond ik dit een heel toepasselijk iets. Nu maar hopen op een lange en zonnige zomer.
*
Nogmaals een oproep aan moepsje: als je dit leest, stuur me dan even een mailtje. Er ligt ook zo'n zakje op jou te wachten!
Mijn mailadres kun je vinden onder mijn volledige profiel aan de rechterkant van deze blog.
*
*
In ruil voor één van de zonnebrilzakjes kreeg ik deze fantastische klok van Tinne/Tinke's van 't Roos Ateljeeke. Gisteren kwam de postbode aan de deur met dit prachtige kado. Tinne, hartelijk dank voor de prachtige klok. Hij hangt inmiddels in mijn naaikamer, zo kan ik er elke dag van genieten.
*

Geen opmerkingen: