maandag 5 juli 2010

Vest

Nog wat voor mezelf gemaakt. Een lekker vest van grijze borg. Vorig jaar gekocht bij de Lapjesschuur. In de zijnaden heb ik zakken met een ritsje gemaakt, zo kan er niets uitvallen. De zakken heb ik gemaakt van Farbenmix Tatoostof. In de zomer draag ik liever een vest dan een jas. Vooral met fietsen vind ik dit erg gemakkelijk, want een vest prop je gemakkelijker in de fietstas dan een jas.... Als basis heb ik het patroon Helena van Farbenmix gebruikt. Ik heb er echter zoveel aan veranderd (lees weggelaten) dat het bijna niet meer te herkennen is.
*
*

2 opmerkingen:

Sandra zei

Dat ziet er uit als een heerlijk vest om te dragen. Mooi gemaakt ook, leuk met de tattoostof. Wat zitten de ritsen er keurig in.

Groetjes, Sandra

Isabelle zei

Wat een supervest, dat moet echt heerlijk dragen, Janny!! Echt grappig gedaan met het bandje en de stof van de zakken!

Groetjes, Isabelle