zondag 6 februari 2011

Kamille

Een paar dagen geleden was Julia van Lillisol und Pelle op zoek naar proefnaaisters. Omdat het mij leuk leek om een keertje proef te naaien heb ik heb gereageerd en al snel kreeg ik van Julia een mailtje met het E-book toegestuurd. Het is echt een leuk tasje om te naaien. Je kunt dit tasje gebruiken als toilet- of make-uptasje maar ook om bijvoorbeeld een paar naaispulletjes in te bewaren. Zelf gebruik ik het tasje, net als in Julia's voorbeeld, om mijn nieuwe KAM-Snaps en tang in te bewaren. Ik heb voor dit tasje Miss-Libert T stof van Farbenmix en sterrenpopeline van Stenzo gebruikt.

*
*
*
*
*
*
*
*
*

Julia, bedankt dat ik mocht proefnaaien.
Julia,vielen dank das ich probenähen durfte.

E-book Kamille kost 4,50 euro is vanaf nu hier te koop.

Geen opmerkingen: