zondag 6 februari 2011

Stylefix

Twee weken terug deed ik mee aan een verloting bij Lilian en won ik een rol Stylefix van Farbenmix. Inmiddels heb ik de Stylefix uitgebreid getest. Ik heb het o.a. gebruikt voor het vastzetten van sierbandjes en klittenband. Door deze vast te plakken met Stylefix zijn ze veel gemakkelijker vast te naaien. Ook heb ik de Stylefix gebruikt bij het inzetten van de rits in een zomerjas. Mijn conclusie: ik vind Stylefix erg handig, het scheelt veel spelden. Vooral over het gebruik tijdens het opnaaien van klittenband ben ik erg tevreden. Ik vond dat altijd een rotklusje omdat je klittenband, en dan vooral kleine stukjes, moeilijk vast kunt spelden. Nu plak je het  op de juiste plaats en naai je het zo vast.

*Misschien leuk om te weten: Lilian heeft een webwinkeltje: Kleurenmix. Hier verkoopt ze o.a. stoffen en sierbandjes van Farbenmix.

Geen opmerkingen: