maandag 21 januari 2013

Colsjaals

Colsjaal, loop, Schlauchschal, infinityscarf... 't is maar hoe je het noemen wilt. Ik maakte er drie. De gebruikte stofjes zijn van Anna Maria Horner en ik kocht ze via DaWanda, bij Teuto Elfen.


Colsjaal nr. 1 
Afmeting: 1.60 mtr. rondom en 24 cm. breed
Gebruikte stof: Anna Maria Horner Lou Lou Thi


Colsjaal nr. 2 
Afmeting: ca. 1.38 mtr. rondom en 24 cm. breed
Gebruikte stof: Anna Maria Horner Field Study


Colsjaal nr. 3 
Afmeting: ca. 1.38 mtr. rondom en 24 cm. breed
Gebruikte stof: Anna Maria Horner Field Study

Colsjaals nummer 1 & 2 zijn binnenkort te koop in mijn DaWanda winkeltje, de derde blijft bij mij.


Ik gebruikte voor het maken van deze sjaals geen patroon, maar denk jij wel een patroon nodig te zijn voor het maken van zo'n leuke sjaal? Hier en hier vind je een goede beschrijving.

Stand tot nog toe: 9 items.

Geen opmerkingen: